niedziela, 12 stycznia 2014

wow! czo ten blogger?!


Serdecznie chciałabym wam podziękować!
To co działo się wczoraj w statystyce wywołało u mnie spory szok. 
Mimo iż nie prę z całych sił na szkło, nie odczuwam takiej potrzeby, 
niesamowicie miło jest gdy ktoś obserwuje moje poczynania, podoba mu się to co robię, 
skomentuje dany post. Zwłaszcza gdy robi to dobrowolnie!

Nie wiem skąd się wczorajsze wyświetlenia wzięły, 
zwykle nie mam dziennie nawet tyle ile dnia dzisiejszego, także miło mi że tyle osób tu trafiło. 
Co prawda zapewne 90% czysto przelotnie, przypadkowo, ale jednak :) 
Tym którzy postanowili jednak zostać tu na dłużej dziękuję tym bardziej.




Trochę prywaty w postaci mojego rudzielca :3 dla urozmaicenia




5 komentarzy:

  1. myślę, że wyświetlenia mogły być stąd, że fejsbukowy fanpejdż "Jestem plastykiem, więc wiem co to sztafaż" polecił Twojego bloga ;) sama stąd własnie jestem ;) ale racja, blog naprwdę porządny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystko jasne :D dzięki za informację! próbowałam dojść źródła jednak statystyki nie są aż tak dokładne :) przypuszczałam że może ktoś polecił czy ki diobeł, chociaż nie spodziewałabym się. Miło bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też odnalazłam Cię z tego fanpejdża :)
    Śliczne zdjęcia i ładna kreska ale zakochałam się w malarstwie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :) malarstwo też sprawia mi największą radość, chociaż szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatni raz wykonałam coś czysto dla siebie dla własnej satysfakcji. Kto tworzy ten wie, że pod przymusem, gdy trzeba nie jest już tak fajnie :P

      Usuń
  4. świetny wynik ! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń