środa, 8 stycznia 2014

In progress





5 komentarzy:

  1. Jakie to piękne ♥aż mi się oczęta zaświeciły ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się że się podoba ^^ mam nadzieję że gdy trafi do osoby która mi obraz zleciła, reakcja będzie podobna ^^

      Usuń
  2. Piękne wykonanie ♥ Idealne proporcje... jeju jak ja bym chciała umieć je tak zachowywać ;c
    Cudowny po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia ćwiczeń, do dziś bywa że mam z tym problem chociaż zdecydowanie mniej niż x lat temu :) dlatego dobrze czasem odstawić na chwilkę rysowanie/malowanie podczas pracy i przyjrzeć się raz jeszcze z większego dystansu bądź nawet poprosić drugą osobę czy nie widzi czegoś co jest nie tak. Bywa że sami czegoś na pierwszy rzut oka nie zobaczymy, gdzie druga osoba to wyłapie :) Ile razy "gotową" już rzecz, przerabiałam bo nagle coś się w oczy rzuciło :D

      Usuń
  3. Piękne wykonanie ♥ chciałabym umieć tak idealnie zachowywać proporcje.
    Cudowny po prostu.

    OdpowiedzUsuń