sobota, 11 stycznia 2014

OFF



Zdjęcia powstałe w ramach fotografii na uczelni do projektu Opolskiego Festiwal Fotografii 2013 r. Tematem przewodnim było ciało. Tylko nieliczne z prac miały okazje ukazać się na wystawie, w moim przypadku była to jedna z fotografii które przedstawie wam poniżej. Zrobiłam ich sporawo, także nie wszystkie tu umieszczę.






Mam nadzieję że moja modelka nie będzie mieć za złe że je upubliczniam.
  Swoją drogą należały jej się spore brawa z mojej strony za warunki naszej pracy, za to że mimo że nie do końca spodziewała się co ją czeka była dzielna i dała radę :)


Oczywiście nie byłabym sobą gdyby moje roztrzepanie podczas wykonywania zdjęć nie dało o sobie znać. Zapomniałam przestawić format wykonywanych zdjęć na raw bądz chociaż tiff. Tym samym jakość jest jaka jest. Przy kolejnej próbie w innym dniu zdjęcia wyszły kiepawo dlatego też mimo wątpliwej jakości wolę te.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz