piątek, 2 marca 2012

Me, myself and I


 Rozleniwiłam się, nie dobrze.
Ot taki autoportret 





6 komentarzy:

  1. jakie piękne włosy *.* czym je farbowałaś?

    U mnie rozdanie, zapraszam :) http://weak-point.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi :) Palette Deluxe Rubin, z tym że dość wielu osobom podobno niszczy włosy. Osobiście się z tym nie spotkałam, także kto tam wie

      Usuń
  2. nie przypuszczałabym, że po palette będzie taki świetny efekt. A długo się ta czerwień trzyma? Bo dużo dziewczyn farbujących na czerwono skarży się, że szybko czerwień schodzi i są rude.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienie i rudości mają to do siebie że szybko płowieją. Farbuje regularnie co miesiąc więc do tego czasu spokojnie się trzyma jednak jest nieco mniej intensywna, co nie zmienia faktu że wygląda fajnie :)Najbardziej trwałe wg mnie są farby z Loreala.

      Usuń
  3. this is very beautiful Portrait work Craig!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) nice to read it ^^ invite you to visit again

      Usuń