wtorek, 21 lutego 2012

moja przestrzeń

Lubię się otaczać artystycznymi tworami, a jako osoba tworząca w koło siebie mam też mały chaos stworzony z potrzebnych mi do tego rzeczy. Zatem dziś mała prezentacja mojego pokoju, czyli trochę prywaty :) 



Moja ulubiona część, ściana na której wieszam swoje "dzieła", ale i wszelakie rzeczy typu pocztówki z kopert (don't panic, poka poka, itd) które możecie znaleźć w większych miastach w takich punktach jak muzea. Dużą część stanowią też te stworzone przez moich znajomych jak i innych z IS w ramach corocznej imprezy schron sztuki.



 





















5 komentarzy:

  1. ale się chwali :D
    a ile tam moich obrazków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A i Anita sie znalazła ^^ mam tam też jej potworka z babeczek z pożegnania mieszkania, uchował sie niemal cały i zdrowy :D twoich naliczyłam 4 ^^ plus widokówka z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurze byś powycierała :P nie no ale porządeczek ja tak nigdy nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co w moim pokoju mam już dość tego ścierania bo kurze zbierają mi się prze niesamowicie :P 2 dni nie ścierania i nie widać koloru półki

    OdpowiedzUsuń
  5. co do porządku.... tiaaa zwłaszcza na zdjęciu z rozwalonymi farbami :D

    OdpowiedzUsuń