czwartek, 21 marca 2013

Zleceniowo cd.

Tym razem jednak w porównaniu ze zdjęciem. Postaram się częściej wrzucać rysunki zleceniowe właśnie w takiej formie. Niestety aparatu na dzień dzisiejszy brak (siostra zabrała na wycieczkę) więc nie byłam w stanie zrobić pracy zdjęcia. Pozostał mi skaner.... któremu nie ufam. Przeostrza i zjada kolory, przy czym przekłamuje również kontrastowość. Tu akurat kolor był najmniejszym problemem z racji bw.  Nie obyło się jednak mimo wszystko bez lekkiego podbicia w programie. Dodatkowo duży format więc "sklejka" z tego co zeskanować się udało. "Światło" inne co skutkuje jakże "efektownym" pasem na środku, z którym szczerze mówiąc nie chce mi się bawić o tej godzinie jak i nie chce bawić ogółem. Chłopak wyszedł nie do końca tak jak chciałam, ale podobieństwo jest więc to najważniejsze. Także jest jak jest. Enjoy! A przede mną dalsze zlecenia do ogarnięcia...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz